Cristoase Dumnezeule!


În timp ce mâzgăleam despre ziua de ieri, la tv-ul din camera alăturată, apare un cântec foarte plăcut. Dar ceva nu era în regulă. Totuşi, parcă suna diferit. E vorba despre „chestia” asta pe care, din păcate, nu o pot numi meodie:

Cum pizda mă-tii, să-ţi baţi joc în halul ăsta de o piesă magnifică??? 80% din personajele care cântă piesa asta, pur şi simplu n-au nici o treabă cu cântatul. Pula mea de sunete de căcat, forţezi hip-hop-ul în piesă complet ampulea. Durere acustică, porcăria asta.

Poftim originalul:

Ce voci… Ce distribuţie… Stevie Wonder, Paul Simon ( Simon&Garfunkel ), Kenny Rogers (i fucking love this guy), Tina, Billy Joel, Maicăl, Diana Ross, All Jareau, Bruce Springsteen (cântă asta, de parcă n-ar mai exista ziua de mâine!), Steve Perry, Ray Charles, Daryl Hall, Cindy Lauper, Bob Dylan, Eddy Grant şi mulţi, mulţi alţii. Mi se face pielea de găină când aud asemenea voci laolaltă… Duetul Bruce Springsteen-Stevie Wonder e mega bestial.

4 gânduri despre &8222;Cristoase Dumnezeule!&8221;

  1. Nici nu se compară una cu cealaltă. Remake-ul e o porcărie în timp ce , originalul e unic, indubitabil net superior. Îți încântă auzul de la început până la sfârșit, îți atinge sufletul , cum puține melodii din ziua de azi o mai fac. Vai de capul lor de afoni , nici nu mai știu pe ce lume sunt , sau ce reprezintă calitatea sunetului cu adevărat.

    • Miştotică zice:

      Din păcate, pe mess am primit ceva palme, cum că şi această nouă variantă sună bine 😐 . E clar. Pe pulă’i lumea în ziua de azi… Chiar nu e evident că piesa asta o suferit o transformare de tip „Cernobîl”? 😕

  2. Sandra zice:

    Doamne cata dreptate ai…piesa asta e cea care m-a facut sa ma hotarasc sa plec in Africa in 2011. am rezolvat totul…eu vreau sa fac ce zic astia,nu sa cant…o misiune o sa imi purifice sufletul! cum au spurcat astia un cantec sfant in pula mea?????

Dă-ţi şi tu cu părerea

