Heeeeeelp!


Mai ţineţi voi minte strigătul ăla disperat al lui Bugs Bunny? Cam aşa strig si eu de vreo două zile. Acum vreo 4 zile, de plictiseală, m-am uitat cu Mihai la o serie de „şlagăre”. Una din piese, nu mi-o mai pot scoate din cap. 😡 E vorba despre asta:

Cam ampulea să mergi la o bancă/vodafone/şcoală, să îţi înceapă piesa asta în cap şi tu să bufneşti într-un râs din ăla cu hohote, ca un dobitoc 😐 . Help me, please! 😥

6 gânduri despre &8222;Heeeeeelp!&8221;

  1. Aoleu da’ ce melodie mișto ți-ai ales! 🙂 Am pățit-o și eu zilele trecute, mi-am luat doza de antidot și mi-a trecut, în cazul meu însă era vb de o melodie mai nouă, cu alte conotații. Nu pot să ți-l împărtășesc dar cred că se subînțelege. Ce să zic ? mai caută..trebuie doar să-ți focusezi atenția și subconștientul asupra altui punct de interes:P

    • Miştotică zice:

      Dacă-ţi spun că azi dimineaţă pe la4, printre două folduri (la poker), băgam şi o porţie zdravănă de râs, mă crezi? Nici cu forcepsul nu reuşesc să o scot din cap. Şi mai dureros e că nu mai pot să râd. Mă dor fălcile şi stomacul de numa’-numa’ 😡 😥 .

Dă-ţi şi tu cu părerea

