Gânduri de sâmbătă


M-am trezit cu o melodie’n cap. Îmi răsuna în cap doar „Muie uta, muie uta, muie”. Am deschis ochii, iar sunetul era tot acolo. După câteva secunde, am realizat că mă sună cineva. După ce am terminat de vorbit la telefon, în cap au început să-mi răsune tot felul de cântece, iar imaginile pe care le vedeam, erau pur şi simplu de nedescris. „Bombe” explodând, fumigene, torţe şi stroboscoape aprinse, cu miile. M-a lovit nostalgia şi dorul de o zi de fotbal.

Când m-am ridicat într-un final din pat, mi-am dat seama că azi începe balul. Primul meci din retur. Deplasare la Bişniţa şi eu sunt acasă. Pt asta trebuie să-i mulţumesc lu’ martalogu’ ăla cu mustaţă, de la jandarmeria Craiova. ‘tu-ţi gâţii mă-tii de infect! 👿 Dar trece interdicţia asta odată şi-odată. AMR 4 luni… 😈

Dă-ţi şi tu cu părerea

