Câini, pisici, primării şi direcţii de animale


Am atâţia draci în mine, încât nici nu ştiu cu ce să încep. Ca în orice oraş mare, în Timişoara există o instituţie/direcţie care se ocupă de câinii vagabonzi.

Această minunată instituţie/direcţie, are un sistem mega-beton în a scăpa de patrupezii pe care-i colectează de prin Tm. Le dau drumul în apropierea satelor, implicit şi pe lângă Biled. E la mintea cocoşului fără cap, că aceste animale ajung în sat şi de aici începe adevărata distracţie.

În aproximativ două luni, se adună într-o haită destul de numeroasă. Încep să mârâie tot mai des la oamenii care merg pe stradă şi încep să muşte.

Primăria din Biled vine cu o „inovaţie” în domeniu, pt a scăpa de câinii vagabonzi. Aruncă sistematic mâncare otrăvită prin sat. Prin această metodă, primăria a reuşit „performanţa” de a-mi omorî pe:

– Haiducu. Semăna cu Oltu doar că era roşcat.

– Ţiţu-Miţu, mama lu’ Hanţi.

Chilăr. Iniţial am crezut că a plecat, dar l-am găsit mort în fundul grădinii.

Aseară a venit Mihai pe la mine. Era supărat că pisicii lui erau pe moarte. Mi-a zis ceva de genu:

– Când i-am auzit cum mieunau, am plecat de acasă. Mi s-a făcut o milă de ei…

Am ieşit repede în curte, l-am strigat pe Hanţi şi când a apărut, l-am dus direct în beci. Pe Nae o trebuit să-l pun în lanţ, să nu-l scap pe stradă. Şi asta mi-a umplut paharul.

Dar cui să-i dau cu ranga în gură? Pt că nu există în România o cale legală de a-ţi face dreptate în cazul ăsta (cel puţin, eu nu o ştiu), iar dacă există, atunci ai toate şansele să mori cu dreptatea în mână. Îmi vine să urlu de draci p’aici. O să ajung să-i pândesc noaptea, pe ăia care vin şi dau drumu la câini prin zona Biledului ca să-i rup în bătaie. Îmi vine să intru în primărie şi să-i scuip pe toţi între ochi.

Puneţi-vă în locul meu pt o clipă. Dacă cineva v-ar omorî cineva cu bună ştiinţă pisica/căţelul/papagalul/porcuşorul de guineea/etc, voi cum aţi reacţiona?

Pt cei din Timişoara, ştiţi cumva numele direcţiei în cauză?

5 gânduri despre &8222;Câini, pisici, primării şi direcţii de animale&8221;

  1. Mah, nu stiu cum ii zice la „directia” aia…cred ca sunt mai multe firme care fac treaba asta…oricum in Biled cred ca au ajuns ca s-au plictisit de Giarmata :)) era „catelarie” p’aici…

    P.S. Nu stiam ca esti din timis…:)

  2. Ce să-i faci dacă atât îi duce capul? Eu deja am ajuns la concluzia că mă lupt cu morile de vânt. Poți să le explici și cu frumosul, și cu bâta , că totuna e..tot bătuți în cap rămân 😦

Dă-ţi şi tu cu părerea

