Una scurtă


Azi, m-am trezit pe la 11, forţat de împrejurări. m-o bătut mam-mea la cap să mă trezesc, că vrea să-şi ţină ziua si să o ajut cu pregătirile 🙄 .

Femeie, pt numele lui D-zeu, AM FOST MORT ASEARĂ! LASĂ-MĂ SĂ DORM!

Evident, n-am cârâit şi i-am dat o mână de ajutor :mrgreen: . A început să ningă. O trebuit să curăţ toată zăpada de pe trotuar. Şi nici n-am 2 km de trotuar de curăţat (stau pe colţ) 🙄 .

Plecăm la cumpărături şi să-i luăm cadou la mam’mea. Pe drum, îmi povesteşte visul ei şi totodată şi motivul pt care m-a trezit aşa devreme. Cică s-ar fi certat urât cu mine, în vis, şi de aia m-o trezit. Răspunsul meu a venit prompt:

– Nu ne-am certat de mult şi poate’i duci dorul… Măcar în visele tale să ne mai certăm.

Tată-miu o început să râdă cu prea multă poftă. A fost suficientă o singură privire a la Uliu’ ca să tacă 😆 .

După ce şi-o luat poşetă, pantofi şi blugi, am mers la Vodafone după un telefon şi la Auchan la cumpărături. Acolo, l-am zărit pe daminuţă. Eu eram pe banda care urca, el pe aia care cobora. Un „tu-ţi gâţii mă-tii!” şi o pseudo-flegmă în direcţia lui. În timp ce făceam cumpărăturile, l-am zărit şi pe Parks, care se plimba cu gagică-sa.

– Hey Tico, are we gonna score in this century?

Săracu, era aşa debusolat încât, aproape că-mi era simpatic 🙄 .

Am ajuns acasă şi m-am jucat cu buburuza mea preferată: Giulia Nicole Gabriela. Are un stil superb de a-ţi scoate limba, după care râde de tine. Musafirii încep să apară pe bandă rulantă şi eu frec pisicu’ pe la comp. V-am ţucat şi am zburat.

Acest post l-am scris ieri, dar l-am publicat abia astăzi, datorită unor defecţiuni la conexiunea de internet.

3 gânduri despre &8222;Una scurtă&8221;

  1. Am încredere că ți-ai luat revanșa zilele următoare 😉 Cred că e superbă buburuza, cui nu i-ar reveni zâmbetul pe buze în compania unei astfel de minunății 😀

  2. Miştotică zice:

    @porcuşoru isteric: Cine e sărbătoritul/sărbătorita?
    @Sasha: Ce revanşă? Dormitul? De atunci şi până la ora asta, am dormit doar o oră şi aia ieri dupămasa… 😀

Dă-ţi şi tu cu părerea

