Busy week


Am cam lipsit săptămâna asta de pe blog. A fost o săptămână plină pt mine. Am început-o cu o despărţire, urmată de o beţie şi puţin striptease în aceeaşi seară. Marţi am avut un examen pe care l-am picat cu brio. De atunci am început o reţetă personală: ziua studiat, noaptea ieşiri. Aşa am ţinut-o zi de zi, până astăzi. Mă simt vlăguit. E senzaţia aia care nu te lasă să faci nimic. Patinez în fotoliu, citind cursurile de la algoritmică. O simplă funcţie motorie ca cea de scrolluit prin pagină, mi se pare mult peste capacitatea mea fizică. Totuşi, reuşesc să o fac. Din păcate, această săptămână, m-a lăsat şi cu traume fizice. O febră musculară la picioare (de la umblat vandra, pe timp de noapte) şi probleme la ochi. Încep să văd tot mai multă ceaţă, indiferent de direcţia în care-mi arunc privirea. Nu! Nu e de la ciorapi ceaţa.

Sper ca săptămâna ce vine, să am mai mult timp liber. Mă pun să învăţ mai departe la algoritmică. Am mâine examen şi sunt convins că-l pic. V-am pupat.

2 gânduri despre &8222;Busy week&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

