Trendurile


Mai mereu am fost în contratimp. Întodeauna mi-a plăcut să mă piş împotriva vântului şi să încerc să nu mă ud. Unii ar zice că din prostie, alţii ar spune că o fac pt senzaţii, dar adevărul e altul. Din punct de vedere personal, orice trend capătă nuanţe greţoase.

Ţopiăind prin blogosferă, n-am putut să nu remarc următoarele trenduri:

1. Campania „Respect limba română! Mă exprim corect!”

No shit? D’aia 99,99% din blogării care au acest banner, o ard în rongleză. Din respect pentru limba română 🙄 .  Ipocrizie dusă la extrem.

2. Campania „Spune Nu drogurilor!”

Asta mi se pare o porcărie fără limite. Are un solgan idiot. Îmi lasă impresia că se adresează unei societăţi, în care narcomania e mai des întâlnită ca aerul. De parcă toţi am fi nişte drogaţi şi s-a decis unu’ (doctor Zorro) să vină să ne scoată pe toţi, de pe drumul către pierzanie. Guess what? Nu toţi suntem drogaţi aşa că terminaţi în pula mea odată, cu campania asta de 2 lei. Vreţi să faceţi ceva util? Ieşiţi în stradă şi boicotaţi parlamentul pt a se lua măsuri împotriva drogurilor legale şi înăsprirea legilor pt traficul şi consumul de astfel de substanţe. Dar parcă nu sună aşa bine. Trebuie să facem ceva concret… să ne şi mişcăm funduleţul… 🙄

3. Trendul „Verde” în general.

Ăsta-i cel mai scârbos dintre toate. Mai nou, n-ai voie nici să tragi o beşină că dăunezi mediului înconjurător. Înţeleg să nu arunci cianură sau deşeuri toxice/petroliere în râuri şi mări. Înţeleg să nu arunci gunoaie pe munte, pe plajă în râuri sau mări (am văzut şi astfel de idioţi). Dar cu noile doleanţe „verzi”, se depăşeşte orice barieră a bunului simţ. N-am voie să merg prin parc cu o ţigară aprinsă că se ofileşte nu ştiu ce frunza păcii. N-am voie să pescuiesc fără fir bio-friendly (cică nailonul clasic e dăunător pt mediu 😯 ). N-am voie să merg cu maşina că mor nu ştiu ce păsărele. N-am voie să trag apa la budă că mor balenele prin oceane.

Ia mai mergeţi în pula mea cu ţoţii, ăştia verzi! Înţeleg că omul trebuie să fie mai atent cu mediul, dar voi sunteţi chiar penibili. Vreţi ca omul să-şi înceteze existenţa instantaneu, de dragul gândacilor şi al buruienilor. Sunteţi ridicoli! Treziţi-vă dracu’ la realitate! Vreţi să faceţi ceva util? Ia opriţi-vă chiar VOI din aruncat gunoiul pe jos! Ia puneţi şi VOI mâna la plantat copaci! Asta înseamnă să-ţi arăţi devotamentul faţă de natură şi de mediul înconjurător. Nu să mă freci pe mine la ridiche, că deh, mi-am găsit eu să mă plimb cu tractorul pe câmp 🙄 .

Mi-ar place să merg cu un Buceag, un IMS sau cu un Saviem, la un miting de-al verzilor 😈 .

6 gânduri despre &8222;Trendurile&8221;

    • Miştotică zice:

      Ăla e cât de cât ok. Te mai scoate din căcat, dacă nu-ţi place să scrii despre politică şi eşti în pană de inspiraţie 😀

  1. 😆 din punctu` asta de vedere iti dau dreptate!…acuma s-a mai adaugat inca un subiect (din punctu` meu de vedere) care domina peste bloguri inainte erau doar avatar, politica, si toni cu gripa cu tot…acuma avem si leapsa…e criza si la idei mah 😆

Dă-ţi şi tu cu părerea

