Reguli pentru o ieşire


Am primit de la FatadinPort o leapşă. Care vrea să o preia, e mai mult decât binevenit.

Trei reguli de aur, pt când ies cu tine în oraş la o cafă:

1. Nu mă lăsa să beau o bere. Aia va cere încă o bere şi încă o bere şi încă o bere şi… înţelegi unde bat.

2.

a) M-ai lăsat să beau prima bere, ia-ţi adio de la gură pe ziua/seara respectivă. O voi folosi doar eu. De aici încolo, tu iţi vei folosi doar urechile şi din când în când, ochii pt a te uita la ceas.

b) Am cerut o cafă/suc. Pregăteşte-te să mă uimeşti! Spune-mi chestii palpitante, haioase, triste, etc. Captivează-mi atenţia sau caut o scuză şi m-am evaporat în 10 minute.

3. Eşti un bun partener de cafă/bere: să nu crezi că ajungi devreme acasă, în seara respectivă.

În cazul a) Am nevoie de tine ca să-mi asculţi tâmpeniile. Să nu mă contrazici pe chestiile importante (majore). Să o faci la chestii mărunte. E un mod elegant de a-ţi face simţită prezenţa. Nu-i frumos să mă laşi să cred că bat apa în piuă.

În cazul b) Întâi te storc de toate informaţiile şi abia apoi îţi dau voie să pleci acasă. Dacă pleci mai devreme, uită că eşti în cercul meu de cunoscuţi.

Care vine la o bere? :mrgreen:

Un gând despre &8222;Reguli pentru o ieşire&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

