Wake up call


La 7 sună alarma. O opresc repede şi înapoi la nani. Şi când îmi era somnul mai dulce (pe la 9:40 :mrgreen: ) aud soneria. Bag capu’ sub perină şi mă fac că nu aud. „Poate pleacă” îmi zic. Individul insistă. „Nu’s acasă mă pulă, nu ţi-ai dat seama?” îi comunicam telepatic. Ăsta insista în continuare. După 5 minute în care mi-am încerct toate trucurile din Buru-Buru (adevărata magie), ies cu o falcă’n cer şi alta’n pământ la idiotul de la poartă. „Cum pizda mă-tii nu înţelegi că nu’s acasă? Cum dracu să nu te prindă Buru-Buru? Cum poţi fi aşa idiot?” mă întrebam.

Deschid uşa la verandă şi…era un poliţai. Everything made sense. A venit să-mi aducă o hârţogărie şi n-avea chef să plece fără să mi-o înmâneze.

– Unde-mi sunt bunele maniere? Vă servesc cu o cafea? îl întreb cu un ironic şi puţin acid.

– Nu mulţumesc, tocmai am servit una aici la sediu. Dar mulţumesc pt invitaţie. Şi scoate un zâmbet din ăla tâmp.

„Cristoase atotputernic, ăsta chiar credea că-i ofer o cafă?” 😯

Pe voi cine v-a trezit în dimineaţa asta?

4 gânduri despre &8222;Wake up call&8221;

  1. Telefonul ma trezeste in fiecare dimineata. De fapt, alarma telefonului.
    A. Si vezi ca nu toti stiu exact ce se ascunde in spatele a ceea ce spui. 😀 Ti-am spus, ar trebui sa scrii un ghid sau un dictionar de simboluri care sa descifreze ce vrei de fapt sa zici.

Dă-ţi şi tu cu părerea

