S-a dus tradiţia


Acum 6 ani, în ajunul Crăciunului, eram beteag prin casă. Pe la doişpe jumate, îmi ţârâie telefonul. Era Roby:

– Eşti acasă?

– Da.

– Bine. Vezi că venim să te colindăm!

Şi închide telefonul. Care „venim”? El şi cu mai cine? Nici n-am apucat să mă îmbrac şi aud soneria. Aprind lumina în curte şi îi văd: Roby, Leabu, Sulea, Magiar, Grosu, Pituţ, Bona şi Seba + un prieten de-al său. Au colindat, am băut cu ei, am mai povestit, am mai dansat şi pe la vreo 3, m-am alăturat grupului de colindători. Am plecat să colindăm mai departe. Am ajuns acasă prin 27 decembrie, rupt de oboseală, mahmur şi cu burta plină.

Şi uite aşa începea o tradiţie. În anii care au urmat, am colindat în gaşcă. Mergeam pe la fiecare pe acasă cu colinda. La un moment dat, eram vreo 20 şi de persoane. Am ajuns să mergem cu colinda pe la şefii unora, pe la mătuşile altora, pe la alţi prieteni, etc. Erau 3 sau 4 zile, în care mâncam pe rupte, beam ca sparţii şi puteam stârni gelozia oricărui sobor de preoţi 8) . Ajungeam acasă şi dormeam câte 24 de ore.

Anul trecut însă, am simţit cum obiceiul nostru se cam clatină. Au fost doar două zile de colindă şi alea în efectiv redus. Dacă în ajun am mers la striptease cu colinda…

Anul acesta, nimic. Eram doar 3 persoane predispuse la un asemenea „efort”. Am ajuns să stau acasă în ajunul crăciunului 😦 , să ling o bere singur şi să mă pun să dorm la ora 1 noaptea 😥 . N-am mai avut parte de un crăciun atât de futut, din ’96 😦 .

2 gânduri despre &8222;S-a dus tradiţia&8221;

  1. Sandra zice:

    Ola…Mirciulica….vad ca nu ai scris despre….excursia din Parang!!!! eu nu sunt cititoare si nici fana a blogurilor da` abia astept sa vad ce mai debitezi! :):):)) si cu timpu….poate ma adaugi si pe mine top!!!!!!! hahahaa…jk. noapte buna..ma duc sa halesc ceva,sa fac pipi,o baie ca am venit de la lucru si trag pe dreapta. Nu ca te-ar interesa dar vroiam sa scriu mai mult 😛 Tye Tye

Dă-ţi şi tu cu părerea

