10 pt Miştotică


10. Coţo, un cititor fidel. Mă vizitează odată la 3 săptămâni.

9. Micu’ zis şi piticul meu preferat. Ţucule, mai mâzgăleşte şi tu ceva pe blog.

8. Marco (a.k.a. N. ), citeşte tot dar mai rar.

7. FatadinPort. Din când în când îşi mai aminteşte că am şi eu un blog şi-şi mai arucă privirea p’aici.

6. Văru’ Ghiţă (Lorencz). Citeşte tot şi cu regularitate.

5. Muttley (cunoscut şi sub denumirea de Raul, dar în cercuri foarte restrânse). Citeşte tot, în clipa în care articolele apar. Feed-back-ul e mereu acelaşi „Tare frate”. Din când în când şi câte un „muie garda” 😆 .

4.

Intrăm în top 3. Cei care vor primi cadouri:

3. Bunul meu prieten D. Citeşte tot şi-mi face mereu reclamă. Mulţam Bă! Îţi primeşti răsplata cu vârf şi îndesat pe Parâng 😈 Rupem muntele în două 8) .

2. Alexa (Gânduri Călătoare). E singura care mai lasă şi un feed-back pe blog. Mulţam fain madmuazel. Contactează-mă pt a intra în posesia premiului.

Şiiiiii…

Bătăi de tobe…

Uralele audienţei…

1. MIŞTOTICĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ! Mai vreţi şi argumente? :mrgreen:

14 gânduri despre &8222;10 pt Miştotică&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

