Gusti şi Stela


6 jumate dimineaţa. Lăcri (mătuşă-mea) îmi dă deşteptarea. Cine m-o pus să mă uit la rezumatele CL?! 😕

Mă ridic din pat, pe jumătate adormit, îmi iau hainele de tăvăleală pe mine, bag telefonu’ în buzunar, bricheta într-o mână şi iau pachetul de ţigări să scot o ţigară. Îl simt cam uşor. Oi fuma eu Winston lights, dar nu’s chiar aşa uşoare. Când mă uit în pachet, mai aveam 5 ţigări 😐 . Ultima dată când am scos o ţigară din el, aveam mai bine de jumate de pachet. WTF? 😕 După care îmi dau seama că sunt la Şandra, la bunica. Everything makes sense now 🙄 . De când mă ştiu, mai bine zis, de când ştie Lăcri că fumez, şi-a format un minunat obicei de a-mi şuti din ţigări. Nu m-ar fi deranjat gestul, dacă ar fi rămas fără ţigări. Dar avea destule ţigări în pachetul ei din bucătărie 👿 .

Aveam vreo 12 ani: „Eu am Coloana (spurcate ţigări) şi tu fumezi Derby; a tale’s mai bune…”

Pe la 15 ani: „Am Snagov (tâmpite ţigări) şi tu ai Monte Carlo; ale tale’s mai bune…”

Azi dimineaţă: „Eu am banii tăi? ( 😕 Femeie, sunt student şi sunt angajat la p.s.p.!) Eu fumez Monte Carlo. Tu ai ţigări mai bune… ”

Eniuei, beau cafeaua de dimineaţă, bag două băgăuri, ca un veritabil „Maic Duhan” (o, tempora! :mrgreen: ) şi ies în curte. Fănuţă, cu ochii ca două cepe, scoate capul pe uşă. După nici 5 minute, apare Vasile de la lucru (direct de la schimbul 3). Mai băgăm o cafea (trebuia să fiu şi io în ton cu lumea :mrgreen: ) şi în curte toţi, cu mic, cu mare. Gemenii (Alex şi Niki) hop ţop şi ei să vadă cum se petrec toate.

„Începem cu Stela şi imediat după, Gusti. Scurt ca să nu pierdem timpul” zice Vasile.

Stela: o stimabilă domnişoară, de numai 13 luni, aproximativ 250 de kg. Proprietar: bunica.

Gusti: un mare porc (ca şi caracter), de numai 7 luni, 100-110 kg. Proprietar: Eu 8) .

Cum şi-a început don’şoara Stela concertul, gemenii or rupt-o la fugă în casă. Lăcri bocea că o apucă mila, Fanuţă înghiţea în sec. Eu, bunica şi Vasile aveam doar reţete’n cap 😈 .

Următorul pe scenă, Gusti al meu. Un chiuit scurt, două mişcări din şolduri şi a rămas mut, ca şi audienţa de altfel :mrgreen: .

Boon aşa. Fiind un concurs în doi cu două premii, amândoi au câştigat câte o excursie la solar. Mai jos aveţi şi poze, ca dovadă a seriozităţii concursului nostru.

Stela:

Gusti îşi făcea curaj pe margine :mrgreen: :

Gusti:

După ce s-au bronzat bine de tot, i-am spălăcit bine şi…

De aici încolo, Vasile şi îndeplinit toate sarcinile care şi le-a trasat. Eu şi Fănel eram pe post de cărăuşi pe lângă el.

După ce am băut vreo 3 beri şi am mâncat vreo 2 kg de şorici, mi-am luat în serios funcţia de fochist. Am început cu:

şi am continuat cu:

Vă daţi seama că aveam cascada Victoria în gură… 😀

La sfârşitul zilei, mi-am schimbat echipamentul şi direcţia acasă. De acasă, am luat nişte şorici şi direcţia Simina. Acolo, Găvrilă se credea într-un night club, iar Nicole dormea (ca de obicei).

După ce am fost refuzat de Gabi (cică-l zgârii cu barba 🙄 ), am pupat-o pe Nicole şi mi-am luat picioarele’n spinare cătă casă.

PS1: Ştiu! Calitatea pozelor lasă de dorit. N-am avut inspiraţia să iau camera foto cu mine (oricum, diferenţă mare nu era 😀 ). Trebuie să vă mulţumiţi cu astea.

PS2: Aviz vegetarienilor şi ălora cu drepturile animalelor: NU citiţi acest post! :mrgreen:

7 gânduri despre &8222;Gusti şi Stela&8221;

  1. Sandra zice:

    ba da totusi…eu nu inteleg o chestie..daca esti asa iubitor de animale si te doare daca omori involuntar unu,de ex sarpele….cum poti sa omori voit unul? in special sa chinui asa porcul? uite,doar din cauza asta,ma gandesc sa ma chinui sa devin vegetariana…nu mai suport gandul ca ucidem animalele ca sa le mancam. 😐

    • Miştotică zice:

      Hai să te lămuresc.
      Întradevăr, iubesc toate animalele ( mai puţin găinile, muştele şi ţânţarii). Una e să omori un animal din frică/plăcere şi alta e să-l kilăreşti pt hrană.
      Şi să-ţi mai spun o chestie. Dacă omul ar fi mâncat doar buruieni, acum nu era descoperită nici roata 😉 .

  2. Sandra zice:

    eu stiu teoretic lucrurile astea,dar e prea dureros sa omori un animal chiar si pt hrana…eu una,as muri de foame daca ar depinde de mine omoratul unui animal pt a-l manca. :-< nici nu stiu daca la asta am vrut sa ma refer… nu-mi gasesc cuvintele sa exprim ce simt cand ma gandesc la moartea animalelor..dar pot sa-ti spun cu mana pe inima ca un om,sau mai multi as putea omora!!

Dă-ţi şi tu cu părerea

