Stop!


Nu mai suport! 😡 Credeam cu tărie, că de sting televizorul, scap de campania asta politică. Tiutăru’ nu mai încetează cu veşti despre X, Y sau Z (ăştia’s candidaţii celor 3 mari „partide”, pt postul de preşedinte). Blogării vorbesc neîncetat de alegerile de duminică. Nici măcar internetul nu mă scapă de alegeri. 😦

Bă, da terminaţi în pula mea odată! Mă cac în ea campanie. Mă doare la un metru în faţa pulii, de cine o să iasă următorul preşedinte. Şi pe voi ar trebui să vă lase la fel de rece acest amănunt. Nu va fi preşedintele meu, al tău, al nostru. Va fi într-un post foarte bine plătit pt:

1. Orgoliul personal.

2. Are 5 ani, în care poate să bage ceva bănuţi la buzunar. E grea „pensionarea” din meseria asta şi foarte greu prinzi două mandate. Aşa că… do it while you  still can!

3. Are şi el nişte amici (colegi de „partid”) care ar  avea nevoie de nişte contracte cu statul.

4. Vedetă pt 5 ani. Când va intra într-o sală, toate octogenarele vor arunca după el cu chiloţei.

Nu-i rău, nu?! 😐

Cică, astăzi a fost o „dezbatere” între X, Y, Z. N-am urmărit, dar am o serie de întrebări pt cei care au acordat o mare importanţă evenimentului:

a) Cărui grup de interese veţi servi, în cazul în care veţi ajunge preşedinte ❓

b) Infrastructură, sănătate, educaţie, pensii. Altceva mai aveţi în program ❓ Nu de alta, dar placa asta are cam 20 de ani vechime şi o pulă materializare.

c) Gripa asta porcină, vă afectează ❓ … Nu ❓ ❗ E totuşi un paradox…

d) Când vă priviţi în oglindă dimineaţa, îl vedeţi pe bietul Pinocchio sau pe onorabilul Baron Münchhausen ❓

e) De ce v-aş vota duminică ❓ O bere în compania prietenilor, sună mult mai tentant ca un drum până la secţia de votare…Aaa daţi dumneavoastră berea. Şi doi mici??? 😯 Îmi retrag întrebarea. Cum spuneaţi că vă numiţi?

f) Ştiaţi că săpunul a fost inventat ❓ Cum vă puteţi explica ineficienţa lui asupra dumneavoastră ❓ 😕

g) În ochii românului, ce credeţi că e mai valoros? Dumneavoastră sau o pungă plină cu căcat ❓ Domnilor, nu trebuia să răspundeţi. Era retorică întrebarea…

Cine dumnescândura mă-sii o moderat „marea confruntare” ? A pus vreuna din întrebările de mai sus? (Sunt convins că nu, aşa că) DE CE??? Când vom avea un individ cu coaie, care să măture cu gupiţii ăştia pe jos? 😡

Având în vedere ţara în care trăim, avem o presă pe măsură. Căcatul, e singurul epitet, care poate descrie cu exactitate situaţia din România. Fiindu-ne servit frecvent, nu numai că nu ne mai deranjează, dar a început să ne şi placă. Concluzia o trageţi voi.

Un gând despre &8222;Stop!&8221;

  1. Sandra zice:

    cacatul…daca imi amintesc eu bine,nu e epitet folosit singur. cacat maro e un epitet, plonasm nu,pt ca poate fi si de alta culoare…:P

Dă-ţi şi tu cu părerea

