Fixuri


Cu ceva timp în urmă, mi-am propus să devin un copil cuminte (vezi aici). Am început să învăţ. Deşi pare greu de crezut, chiar studiez în timpul liber 8) .

Am spus pas la 2 oferte tentante: o ieşire la o bere şi o don’şoară simpatică (m-am abţinut în a mă băga în seamă 😀 ). Nu-mi vine nici acum să cred, că am fost capabil de aşa ceva 😀 . Sunt mândru de mine! Devenind un îngeraş, am avut ceva timp liber şi am vut ocazia să mă redescopăr. Am observat anumite chestii noi la mine. Ştiam că am fixuri cu mâncarea şi ţigările, dar pe zi ce trece, observ tot mai multe ciudăţenii.

Fixuri vechi:

– dacă îmi iei o felie de salam (de exemplu) din ce mi-am tăiat, nu mă mai satur.

– calculez mereu mâncarea rămasă în farfurie, pt a nu rămâne cu felia de pâine începută.

– dacă-mi tai 49 de soldăţei de şuncă, îi mânc pe toţi.

– dacă mă grăbeşte cineva, nu mă mai satur.

– trebuie să trag mai mult de 13 fumuri din ţigară.

– îmi rod unghiile.

– poola mea & cristoşii mă-tii!

Fixuri noi:

– nu mă mai satur dacă împart o tigară.

– nu-mi mai plac cartofii prăjiţi.

– expresia „man” (F. îi de vină pt asta 👿 )

– dumnescândura mă-tii!

– Nae ( 😳 ). Mă joc cu el cel puţin o oră pe zi.

Astea-mi vin acuma’n minte. Or fi bune, or fi rele?! Rămâne de văzut. Voi, ăştia (2) care citiţi, ce fixuri aveţi?

5 gânduri despre &8222;Fixuri&8221;

  1. Sandra zice:

    fixu asta cu soldateii il am si eu,dar nu cu painea…de exemplu daca am la masa salam,branza,rosii,ou fiert plm..tre sa am aproape de sfarsit 3 bucati de salam, 3 bucatele de branza,e felii de rosie,3 bucati de ou fiert pt ca nu concep sa nu le combin pe toate pana la ultima gura! as fi trista daca nu as fi atenta si la sfarsit as avea din toate cate o bucatica mai putin una dintre ele( 3 e o cifra aleatorie) 😛 am un fix sa mananc pizza quatro stagioni,dar fara ciuperci si portie dubla de mozzarella. alt fix ce nu e legat de mancare nu-mi vine in cap,pt ca acuma mi-e foame si e prea tarziu sa mai mananc. aaaa,mai am un fix,vreau sa slabesc da bag in mine ca si cum ar veni sfarsitu` lumii :))

Dă-ţi şi tu cu părerea

