Gata!


Ieri, printre mii de stropi de ploaie, m-a lovit ca un trăsnet, un sentiment puternic de schimbare. Mi-am dat seama că începe să mă plictisească agitaţia din jurul meu. Prea multe ieşiri, prea multe beţii, prea multe certuri/altercaţii cu cei din jur, prea multă superficialitate în relaţii, prea multe ţigări, prea multă oboseală acumulată.

Nu mai vreau să ies prin oraş la bere. Nu mă mai chemaţi!

Voi încerca să fiu mai tolerant cu cei din jur. O să mânc muştarul ca să nu mai îmi sară.

Dacă te cheamă: Cristina, Diana, Alina, Ioana, Livia, Andreea, Simona, Alexandra, Alina (din nou), Anca, Ema, Lavinia, Andra sau (altă)Alina şi citeşti acest post, îmi cer scuze că te-am ignorat (sper să nu fi uitat pe careva). Trebuie să fiu onest cu tine şi să-ţi spun că mai mult de o partidă, n-am văzut la tine. Nici nu aveam cum să văd pt că nu-mi doream mai mult. Dacă ne întâlnim pe stradă, ai dreptul la o palmă. Use it wisely! Dacă ai sub 23 de ani, plimbă ursu!(există totuşi o excepţie :mrgreen: ) Nu mai vreau bighidoaice.

Mă trezesc în fiecare dimineaţă, într-un cor de tuse. Cred că a venit timpul să mă limitez la o jumătate de pachet de ţigări pe zi.

Voi încerca să adorm mai repede de ora 1. Dacă nu se poate „natural”, o să folosesc ciocanul pt a lua somn (somniferele’s scumpe 😀 ).

Voi fi mi atent la şcoală. Poate aşa mai înţeleg şi eu câte ceva din algoritmică, b.i. sau programare. Algebra şi analiza sunt, din start, sortite eşecului.

Voi încerca să petrec mai mult timp cu familia. Cu unii verişori, nu m-am văzut de mai bine de doi ani… 😳

Şi dacă tot mi-am arătat singur buca mea cea groasă, vreo 2 sau 3 dintre voi ăştia care citiţi, îmi sunteţi datori cu nişte scuze. Aveţi dead-line până joi pt a vi le prezenta în scris (nu aici, ci printr-o scrisoare deschisă). În caz contrar, uitaţi-mi nr de telefon şi adresa de mail (Asta e demonstraţia mea că încerc să fiu mai tolerant).

3 gânduri despre &8222;Gata!&8221;

  1. am sub 23 de ani si sunt o Alexandra 😀 Nu ne cunoastem, asa ca sunt exclusa.
    Totusi, trebuie sa iti multumesc pentru blogroll.
    Si… cred ca e de apreciat sinceritatea cu care ai tratat acest text. In primul rand, ai fost sincer cu tine si mai mult decat atat, cauti sa schimbi cate ceva.

    • miştotică zice:

      Persoanele mai sus enumărate, chiar le-am rănit într-un fel sau altul. Defapt într-un singur fel :mrgreen: 😳
      Nu trebuie să-mi mulţumeşti pt blogroll. Îmi place la nebunie cum scrii şi vreau ca şi alţii să citescă.
      PS: De unde ştii că nu eşti excepţia de care vorbeam? 😀

Dă-ţi şi tu cu părerea

