Mai trăiesc


Din diferite motive, n-am mai scris pe blog. Unul din motive e schimbarea providerului de net. Am renunțat la ăla vechi și ăsta nou se lasă așteptat.

Vroiam să vă povestesc despre nunta lui Costi. Pff…ce seară…ce durere. Și fizică și sufletească. Aia fizică a fost cauzată de ”blonda bună” (Coțo știe 😀 ). Abia după ce am invitat-o la dans, am înțeles de ce o ocolea lumea. Dupa 10 minute de strâns din dinți, am inventat o scuză și am ieșit repede afară. M-am descălțat și mi-am masat cu grjă degetele de la picioare. Nu-i ușor să suporți 60 de kg forță/ 0,5 cm pătrați. :mrgreen: Măcar de avea bunul simț să mă calce pe picioare, ca orice altă fată. Nu dom’le. Nu cu vârfu se calcă, ci cu tocul!

Durerea sufletescă a fost cauzată de pierderea bravului nostru prieten, Costi. A trecut în lumea celor însurați. 😥 We’ll miss you buddy…

Tot acolo era ”fata cu zâmbet tâmp”. Era foarte simpatică. Nu avea nici o treabă cu viața. Etala întruna același zâmbet sec, incolor. Arăta de parcă era de pe alt planetă 😆 .

Am plecat de la nuntă (s-a ținut la Hotel Aurelia) pe jos până în torontalului. Am făcut o oră până am intrat în oraș, în Calea Șagului. Și ce frig era… Și acum îl injur pe Coțo pt drumeția aia.

A început și faculta. Îmi dau silința să pricep și eu o iotă măcar, din ce predau profii ăia. Fără nici un rezultat din păcate… 😦 Parcă ar preda în hindusă :mrgreen: .Și când mă gândesc la ce mă așteaptă…

Am mai băgat o beție, două, trei 😳 . Permis pul@, don’șoare așa și așa. Deocamdată e bine. Am zburat către locuri mai însorite(a se citi: o teresă) V-am pupat dragilor. Să fiți iubiți!

 

Dă-ţi şi tu cu părerea

