Surpriză plăcută


De vreo două săptămâni, mi-am făcut un obicei în a-l scoate pe Nae la joacă pe stradă, de cel puţin 3 ori pe zi. Acum câteva minute, a fost prima ieşire pe ziua de azi. Şi, belind puţin ochii pe stradă, îmi sar în ochi, doi saci mari de plastic. Erau puşi pe iarba din faţa casei. Mă duc să văd despre ce dracu’ e vorba. Mă uit în ei şi văd tot felul de hârtii, ambalaje de chipsuri, flacoane de suc, ş.a.m.d. Mă uit în dreapta, nimic. Mă uit în stânga, plin de copii, luaţi de profesori de la şcoală şi puşi să strângă gunoaiele de pe jos. Vă daţi seama că arătam ceva în genu’ 😯 . Probabil se vrea o mini campanie locală de educare a copiilor. Pe această cale, nu pot decât să salut această iniţiativă şi să sper că îşi va atinge ţinta.

Dă-ţi şi tu cu părerea

