Bravo mie!


He he, după multe (poate prea multe) excursii la vest, am primit astăzi vestea cea mare. Am onoarea să vă anunţ, că vă holbaţi pe blogul unui boboc de la Info 8) . Da ştiu, e cu taxă. Da ştiu, e o caca-maca. Da ştiu, devin un geek/nerd. Da ştiu, nu eraţi chiar aşa curioşi. Personal, mă doare’n bască de aspectele mai sus enumerate. Sunt fericit BĂ! 8) .

Dacă aţi ştii ce dor îmi era de nopţile nedormite din sesiune… De primele prezentări la examene… Atunci făceam act de prezenţă, ca să găsesc pe unu’/una care să aibă cursurile complete, să am şi eu de la cine xeroxa… :mrgreen: . Ce dor îmi era de condica de la bar… Ce dor îmi era de nervii care ţi faci la secretariate… Dorul nebun, de profesorii ăia bătuţi în cap…

Abia aştept să înceapă noul an 😀 . Să-mi văd noii colegi (mai exact, colegele 😀 ). Oare îmi recunosc bulangii ăştia, matematicile luate la Poli? 😕 Că de trebuie să le dau din nou… 😳 Voi lua mai mult de 5 la vre-un examen? :mrgreen: De cine mă voi lipi să trec seminariile/laboratoarele? Bat vechiul record, de 8 ore de stat în barul facultăţii? În ce semestru voi pocni primul profesor/laborant/seminarist?

Studenţie floarea vieţii, here i come…again! 😀

Un gând despre &8222;Bravo mie!&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

