Mda. Să-mi bag poola!


Oameni buni, wordpressu conspiră împotriva mea 😐 . Văzând că pe zi ce trece, am tot mai mulţi vizitatori (am ajuns la 3/zi 8) ), s-au gândit că în 9758 de ani, voi avea aşa mulţi, încât le voi arde toate servărele. Şi mă distrug acuma, la început.Vorba aia cu paza bună…

De vineri şi până azi, am tot încercat să mai mâzgălesc câte ceva pe blog. De fiecare dată îmi apărea cam defect panoul. Scriam enşpe mii de cuvinte şi la publicare, îmi apărea doar titlul. Evident, nu presalva şi nu mă lăsa să salvez eu manual. Am făcut print screenuri şi am zis să vă arăt dovada. În mod evident, wordpressu’ nu acceptă bitmap image. Cel puţin, nu de la mine 👿 . Ok. Fiind totuşi superior unei maimuţe, o aploudez pe imageshack. „He he, v-am spart bă! 😈 ” îmi zic. Când dau să pun imaginea de la url…îmi scrie: url greşit 😡 . BĂĂĂĂĂĂ!

http://img121.imageshack.us/i/mda.png/

Aici aveţi un printscreen. Evient, linku’ nu merge în wordpress 🙄 .

Menţionez următoarele:

– Nu-i de la compu’ meu buba. Am păţit-o si pe alte compuri.

– Nu-i de la provider buba. Am păţit-o pe 3 compuri diferite, de la 3 provideri diferiţi.

– Nu-i de la viteză. La mine acasă ( la colivie) am net bun, bun.

– Am instalat pe toate compurile Google gears ăla.

Concluzia e una singură. Sunt sabotat 😐 .

2 gânduri despre &8222;Mda. Să-mi bag poola!&8221;

  1. Încearcă şi în alt browser (Chrome, Opera).

    Judecând după imagine, cred că nu ţi se încarcă CSS-ul cum trebuie. Încearcă o scanare cu Malwarebytes AntiMalware, poate ai ceva viruşi care nu te lasă să accesezi internetul cum trebuie.

    Poate nu merge chiar din cauza Gears-ului de la Google (e prost configurat, a dat rateu). Încearcă să-l dezinstalezi 🙂

Dă-ţi şi tu cu părerea

