Special thanks to


Astăzi am avut o zi plină de evenimente. Să începem cu urările de bine:

-lu căcatu’ ăla de Suarez, MUIE BĂ! Data viitoare, simulează că o fuţi pe mă-ta!

-la marţipanii ăia cu paletele de la drumuri, MUIE BĂ!

-la alea de la secretariat de la Info, MUIE BĂ!

-lu’ martalogu’ ăla de poliţai ce era să mă lovească pe trecere, MUIE BĂ! Cristoşii mă-tii de infectu’ pizdii mă-tii! Mă-ta’i curvă BĂ!

-la vaca aia de la Vodafone, MUIE BĂ! Nu io tre să te servesc pe tine ci tu pe mine, ‘tuţi serafimii mă-tii!

-lu’ pulifrici ăla de clasa a 7-a care o aruncat chiştocu pe jos, MUIE BĂ! Zi mersi că te-or luat comunitarii, altfel beleai pula cu mine. Fain te-o crescut mă-ta 👿 .

-la toate piţipoancele care or trecut azi pe lângă mine pe Alba Iulia, MUIE BĂ! Dar asta v-o dă Nae. Mie mi scârbă de voi.

-lu’ Gherga, fost coleg de clasă în 1-4 cu mine, MUIE BĂ! Data viitoare salută’n pizda mă-tii înapoi.

-lu’ descreieratu’ ăla ce-o trecut prin unirii cu guţă la maxim, MUIE BĂ!

-la bulangii ăia doi ce se ţineau de mână’n firobuz, MUIE BĂ! Lovi-v-ar holera!

-la proasta aia ce s-o dat cu 16 kile de parfum, MUIE BĂ! Cu parfum sau fără, tot 150 de ani ai, vaco’!

-lu’ ăla ce-o inventat vremea proastă, MUIE BĂ!

-lu’ Coţo că m-o întrerupt mai devreme, MUIE BĂ!

-la cretinoida de Adriana, tot colegă’n 1-4, MUIE BĂ! Crezi că dacă te-ai făcut bună de pulă, nu ţi se mai cere să saluţi?

-Că tot începe sezonul în baschet, POOOOPEEEESSCUUUUUUUULEEEEEEEEEEEE (pour le conoseur), MUIE BĂ!

-lu’ vecină-miu Nicu, MUIE BĂ! Cine dracu te-o pus să-mi dai de băut? 😕

6 gânduri despre &8222;Special thanks to&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

