Berea, birturile şi beţivanul


M-am dus ieri să mă înscriu la info. Plec la 12 din Biled cu oacazie. Drumul în reparaţii, am prins trenuri la fiecare barieră (la PITT, chiar două), mulţi nervi, căldură, tiruri care merg cu 30 la oră 😡 . Ajung în torontalului la 13:20 😐 . La două se închidea la casierie la vest. Iau repede un taxi şi direcţia vest. După un slalom prin trafic, ajung la fără un sfert, la vest. Bag repede dosarul şi fug să plătesc taxa de înscriere. După mine, tanti de la casierie a închis  geamul şi implicit casieria. Am reuşit la ţanc 8) . Plec de acolo să ling şi io o bere ca tot omu’.

Mă duc în atu şi comand una bucată bere rece. După nici 3 minute, mai comand una 😀 . Trebuia să mă sune cineva, care să-mi confirme/infirme prezenţa la o blondă cu spume. Din păcate pt ea, cred că a uitat să mai sune. Între timp au mai venit 3 blonde la masa mea, a apărut şi Ionică şi cu el am mai savurat două blonde. Pleacă Ionică, mai gâdil două stile şi apare Sebi. Cu el am discutat doar o sticlă, pt că trebuia să plecam la Jasmine, în unirii. Ajunşi acolo, mai iau o bere şi aşteptăm să vină lumea. Între timp, vorbesc la telefon cu Costi, să-mi aducă cheia de la garsonieră. Merg să mă întâlnesc cu el şi-mi dă o veste bună. Într-un plic. Pe 26, decartez. Paranteză: Apropo, Coţo, mişcăţi ghioambele până la mine după invitaţie. Doar nu credeai că ai scăpat… 😈  Închid paranteza. Revin în jasmine şi pierd firul evenimentelor. Parcă am mers cu Muttley prin papi. Sau am mers direct acasă? 😕 În fine. Am reuşit să cheltui banii pt taxa de confirmare. 😆 Dacă poate cineva să-mi dea acei bani, îi mulg vaca (nu contează că are două sau patru picioare. De preferat, totuşi, alea cu două :mrgreen:  ) o săptămână 😆

Apropo, ţucule, mersi fain că mi-ai ascultat o oră jumate, toate tâmpeniile ce le-am debitat la telefon. Promit să mă revanşez deseară, cu alte două ore de vorbit ampulea 😆 . De data asta, suni tu!

PS: Cine-o pus cârciuma’n drum?

Dă-ţi şi tu cu părerea

