Austria?!


Dacă m-aţi fi întrebat înainte de Euro 2008, ce părere am despre Austria (era trasă grupa pt CM deja), aş fi răspuns în secunda 2: „victime sigure”. Deci ăştia pt mine, erau un fel de Azerbaidjan, Estonia, Moldova. Cu alte cuvinte, puţin mai buni ca San Marino. Nu le dai 14 goluri într-un meci, ci doar vreo 7. Eh, iaca vine Euro, unde Austria era în grupă cu Deutchland, Croaţia şi Polonia.

Primul meci, 0-1 cu Croaţia deşi Austria a fost echipa de la cârma jocului.

Al doilea meci, 1-1 cu Polonia. Tot Austria la cârma jocului.

Al treilea meci, 0-1 cu Germania şi austriecii s-au mişcat chiar bine.

Şi atunci mi-am zis: „Nu o să ne fie uşor cu ăştia 😕 ”

În tur, am furat-o de la ei, de la rezervele rezervelor, cu 2-1. Un joc penibil prestat de toţi cei convocati pt acel meci. Şi nici după acel meci, Emo-Piţi nu şi-a dat demisia.

Acum stă puţin cam altfel treaba. Avem alt selecţioner (contestat de mulţi), alţi jucători la lot, alt moral (atunci veneam după înfrângerea de la Constanţa în faţa sârbilor). DAR şi austriecii vin cu prima echipă. Şi culmea e că, ei mai au şanse de calificare, în timp ce noi… 🙄  Dar să trecem peste asta. Dacă sunteţi pariori, vă recomand un călduros under 2,5. Ţinând cont de rezultatele şi jocul naţionalei în mandatul Luce ăl’ mic, acest pronostic e cam 9/10 (pt necunoscători, 10/10 e doar dacă ai vreo 2 sau 3 jucători pe teren, care să se asigure că-ţi iese pronosticul :mrgreen: ).

Aş vrea să spun că sunt nerăbdător să văd meciul dar aş minţi. Sunt în schimb nerăbdător să merg mâine să mă înscriu la facultate 😀 . Pff…Şi când mă gândesc la 1 octombrie…Aproape că-mi dau lacrimile de emoţii 😳  😆 .

2 gânduri despre &8222;Austria?!&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

