Studenţie 2


Stăteam liniştit cu berea’n faţă într-o seară şi schimbam posturile la tv, în speranţa că voi găsi ceva interesant. La un moment dat, observ pe unul din posturile de ştiri pe bară, o declaraţie a nu ştiu cui: „Până în 2011, vor fi reduceri masive de personal în administraţie.” Buuun aşa. Deci, bag pula în ea Adminisraţie (facultate). „E timpul unei reorientări” îmi zic. După lungi dezbateri ce au avut loc în capul meu, mă decid să dau la Info. Aveam asta în cap şi în sesiunea de vară, doar că m-am trezit când înscrierile erau deja încheiate. 😀 Aşa sunt eu. Mereu în contratimp cu realitatea. 😳

Dă-ţi şi tu cu părerea

