Psihanaliză personală


Plictiseală mare. Nimic la tv şi eu, ţintuit în pat. Ora 16…sună cineva la poartă. Curios din fire, merg să văd pe cine înjur de mamă că mă deranjează. Nişte Kinder Pengui de la boomtv cu ofertele lor.

„Bă! Nu-mi trebe nimic de la nimeni! Lasă-mă dracu’ să lenevesc!” şi închid uşa la verandă în spatele meu.

Mă pun înapoi pe pat. Evident că aveam draci. Aveam o durere incredibilă de cap şi de stomac. După 10 minute, iar aud soneria.

„Bună ziua, de la boomtv dacă aveţi 2 minute…”

„Bă! Or mai fost doi colegi de-ai tăi pe aici. Du-te după ei şi lasă-mă în durerea mea. Nu-mi trebe nimic!” şi închid uşa.

Mă gândesc să mai schimb două, trei cuvinte cu cineva şi aprind compul. Îmi verific mailul şi aflu că am şi eu tiutăr din ăla 😳  Navigând (nu ştiu dacă e corect termenul) p’acolo, am dat de blogul unei persoane. Din lipsă de ocupaţie, am citit câte ceva şi chiar mi-a plăcut cum scrie. Ca gândire, tipa seamănă puţin cu Bibi (nah că-ţi enumăr şi ţie calităţile p’aici, amanto’  :mrgreen: ). Directă, inteligentă, sinceră, matură şi fără vise de preamărire şi slăvire, gen piţipoancă. Foarte rar găseşti o femeie care să-ţi spună verde-n faţă, citez aproximativ: „Noi, femeile, suntem toate nişte curve! Dar nu toate ne arătăm adevărata faţă. Suntem al naibii de mofturoase, ciudate, sclifosite, profitoare, vă futem la cap cu întrebările, dar ce să-i faci? Trăiţi fără noi dacă puteţi!” 😆

Eh, fata asta (nu-i fac reclamă încă) scrie şi gândeşte (cred) în acest fel. Ăsta cred că-i genul de femeie care a inventat căsătoria. Nu văd nici un bărbat întreg la cap, care să fi spus vreodată: „De acum încolo, mă fut doar cu tine, îţi dau pe mână tot salariul şi îţi satisfac toate mofturile.” Căsătoria a fost inventată de o femeie. Asta-i clar! Şi văzând acest tip de persoană, am decis să mă analizez. Here it goes:

În genere sunt foarte leneş (plm…sunt leu, e logic). Aş dormi 24 din 24 fără nici cea mai mică problemă. Sunt inteligent, temperamental, agresiv, haios, imatur, ipocrit, bine crescut-prost continuat, al dracului de egoist, egocentric, îmi place să critic pe toată lumea, să dau sfaturi la toţi, foarte curios (mai ales când vine vorba de probleme personale) şi am un orgoliu în mine…

Să dau câteva exemple pt a descrie cele enumerate mai sus:

-Sunt de părere că’s cel mai frumos bărbat de pe planetă (ba sunt).

-Mă iubesc foarte mult.

-Muzica pe care o ascult eu e bună. Cine nu e pe aceeaşi lungime de undă cu mine, e un ciudat.

-Nu suport să pierd. Orice joc, orice concurs, orice sport. Trebuie să câştig. Nu mă deranjează cu absolut nimic dacă trişez. 😈 Să nu cumva să încerci să trişezi împotriva mea că te-am pocnit! 👿

-Cred în monogamie doar când vine vorba de oricine altcineva. Doar eu am dreptul la poligamie :mrgreen: .

-Nu cred în zeităţi, destin si alte procării de genu’. Cred că în Univers există un echilibru. Dacă voi îi spuneţi D-zeu, e problema voastră (sunteţi ciudaţi!).

-O femeie nu poate fi mai deşteaptă ca mine! (din moment ce m-a ales pe mine, e clar 😀 )

-Pot să mint cu noşalanţă. Dacă minţi odată, trebuie să mai minţi odată şi încă odată. Fiind prea comod (a se citi leneş), prefer să nu-mi complic existenţa inutil.

-Am o super-putere gen Superman/Spiderman în mine. 8) Pot să mă culc cu o femeie fără să nutresc nici cel mai mic sentiment de afecţiune pt ea.

-Sunt un vegetarian fanatic. Sunt de convingere că cea mai bună legumă e carnea.

-Sunt nebun (în adevăratul sens al cuvântului). Foarte rar, dar mi se întâmplă. Iar în acele momente, de obicei, reuşesc să-mi fut toată viaţa într-o clipă. Câţiva dintre voi ştiu ce-am făcut astă iarnă.

Şi lista poate continua la nesfârşit. Cred că aţi prins şi voi ideea.

PS: Am fost azi la doctor(iţă). Am primit vestea cea mare. Sunt fericitul posesor al unui ulcer de toată frumuseţea. Vreau să mulţumesc pe această cale tutunului, alcoolului şi cafelei. Le mulţumesc că au fost alături de mine mereu. Nu ştiu ce aş fi făcut fără ele. :mrgreen:

3 gânduri despre &8222;Psihanaliză personală&8221;

  1. Sandra zice:

    :)))))))))) ce as vrea sa fiu si eu un leu,sau o leoaica…sa am acelasi tip de gandire… mai ales in prima parte…dar eu sunt o RACa si ma cred cea mai urata de pe pamant,nu ma iubesc,nu-mi place sa fac dragoste cu mine,nu-mi dau jos palaria cand ma intalnesc cu mine…(nu-mi apartin in totalitate cuvintele,spun asta pt ca pot exista cunoscatori si ma vor critica 😛 )

Dă-ţi şi tu cu părerea

