Un botez deosebit


Belesc un ochi să văd dacă-i ziuă. Printre jaluzele se vede ceva lumină…O fi tot vineri? Iau telefonul şi mă uit la ceas: 8:57. E clar. E sâmbătă. Încerc să mă ridic din pat. Nice try…pic înapoi pe pat. Eram amorţit complet. Până şi limba îmi era amorţită. Aştept vreo două minute să-mi treacă, mă ridic din pat şi direcţia bucătărie la cafea. Ştiu. Am zis că nu mai beau cafea. E vina lu’ Roxana (aia de la Siret). Ea m-a băgat din nou pe drogul ăsta. Eniuei, eram ca o beşină’n vânt. Nu aveam gram de vlagă în mine. Abia ridicam ceaşca de cafea.

După 10 minute apare tată-miu. Încă era supărat că am mers la Stuttgart cu maşina. Schimbăm două, trei cuvinte, printre care şi un : „neaţa” . Zice că merge să adune ouăle din cuibar de la găini. Îi era poftă de o omletă. Între timp apare şi mam’mea. Ea se bagă la cafea cu mine (parcă aş fi neam numa’ cu mama. La noi, micul dejun e pe la ora 13 😀 ).  Şi cum sorbeam eu cu mama din cafele, apare tată-miu râzând.

„Vreţi să vedeţi de când n-aţi mai adunat voi ouăle?”

„Da” zice mama.

„Uite aici” şi ne arată un pui.

Am crezut că pic de pe scaun de atâta râs. 😆  Înţelegeam să mai uităm vreo două zile de ouă, dar mai bine de 3 săptămâni… 😆

Mai pe dupămasă, au venit Bogoi şi Kiraly să turnăm nişte beton în curte că vrea mama neapărat foişor/umbrar/cum vreţi voi să-i ziceţi. Pe la 7 seara am terminat şi a venit momentul deciziei. Eram invitaţi la o nuntă la nişte prieteni dar şi la botez la Coco (un văr de-al meu. Are o fetiţă ). Evident, eu vroiam la nuntă. 8) Sigur îmi pica şi mie ceva de acolo… :mrgreen: Ai mei nu vroiau nici la nuntă, nici la botez. Dar au decis să meargă ei la nuntă pt că părinţii mirilor le sunt colegi de muncă. Fain. 🙄 Eu merg la botez  🙄 Puţină lume, toţi neamuri, nu poţi să te simţi bine. Nu poţi să faci nimic ieşit din comun că imediat ajunge la urechile cui nu trebuie.

Ajung acolo, mă pun la masă şi încep să-mi pun mintea cu berea. Mai lejer, ce-i drept. Eram la masă cu bunică-mea, nana (sora lu’ bunică-miu), mătuşa Geta (verişoara lu bunică-miu) şi mai vreo doi-trei vecini 😕 Cum pula lu’ Hector să te simţi bine cu bunică-ta la masă la un botez? Nu mă înţelegeţi greşit. O iubesc pe bunică-mea. Dar ce distracţie poate fi acolo unde e şi bunică-ta? 😕 😡 Ei bine… Bag o bere două, mai vorbesc cu un prieten la telefon, mai bag două beri, mai stau de vorbă cu alt prieten, mai trei beri şi…mă prinde cheful. Era cam 12 jumate. Observ că lumea prefera să stea la masă cu berea’n faţă şi să povestească. IN-AD-MI-SI-BIL!!! Mă duc la dj (Cristi, fratele lu’ Coco) şi îi spun pe un ton politicos:

„Sari de pe scaun!” :mrgreen:

Până în acel moment, muzica mergea mai mult în surdină. Era mai degrabă atmosferă de grătar în curte. Îmi bag nasul p’acolo prin foldăre să văd ce muzică găsesc. O selectez şi îi dau drumul la maxim. În lista cu pricina erau amestecaţi următorii solişti:

– Nicoleta Voica

– Andreea Voica

– Mariana Drăghicescu

– Ramona Vita

– Tiberiu Ceia

– Petrică Moise

– Nicu Novac

Plus ceva piese de la ansambluri. Dintr-o dată, nu mai aveam eu loc unde să gioc 😀 . E-he-he drajii moşului, să vezi cum ne-o luat foc la tăţi tălpili. Am giucat pân’ am simţit că mă sufoc. Am mers la baie să mă răcoresc câta. Cămaşa mea, era ca scoasă din maşina de spălat, fără să o storci. Am dat cu puţină apă pe faţă şi dă-i ‘napoi la gioc.

Am dansat aşa mult, că duminică pe la 12 când am făcut ochi, nu mă puteam ridica din pat de febra musculară. Eniuei, Pe la vreo 5 jumate, am tras totuşi cătă casă. Simţeam că picioarele nu mă mai ascultă, tălpile mă usturau iar berea, berea începea să mă ţină ţintuit pe scaun. Am plecat eu aşa voios către casă şi m-a prins o ploaie pe drum… Dar chiar nu mai conta. Oricum eram ud din cap până în picioare de la dans. Chiar am apreciat ploaia aia, că m-a răcorit puţin. Duminică după-masa, vorbea mam-mea cu Nelu (tata lui Coco). Era pilit pt că la botez nu o avut voie să bea mai mult de 5 beri. Omu’ ţinea botezu’ lui a doua zi 😆 Atâta reclamă mi-o făcut…atâta m-o lăudat…că ai mei ştiau tot ce-am făcut in seara respectivă 😆

Aici aveţi câteva piese din ce am pus în lista aia:

Dă-ţi şi tu cu părerea

