Dilema de azi


O zi de căcat, ca orice zi de luni, însă la puterea a treia. Long story short, am dosar penal pt că am condus maşina după ce mi-a expirat dovada. Muie permis până…(aici intervine decizia procurorului. Poate să mă fută forever 😐 😥 )

Eniuei, mâine plec la meci la Stuttgart. Nu mai am răbdare 😀 . Deja mă învârt ca titirezu’ prin casă 😀 . Dacă află ai mei că merg la meci…am belit belingherul  😕  😆  Nu ştiu cum plm să fac, să le zic despre permis… 😐

Am plecat hai-hui. V-am pupat şi ne mai auzim.

PS : Ziceam mai demult că melodiile astea îmi sună oarecum la fel. Baza o aud aceeaşi.

Coolio – C U When  U Get There

Şi

Pachelbel – Canon

Auziţi şi voi asemănarea? Sau îs eu dilit?  😕 :mrgreen:

Dă-ţi şi tu cu părerea

