New look. Mustache only…


După cum zice şi titlul, azi mi-am schimbat look-ul. Ce-i drept, pt foarte puţin timp.

Din clasa a zecea sau a 11-a mi-am lăsat cioc (erau două sau trei floace). De atunci, mi-am luat ciocul jos de vreo 3 ori. Odată prin clasa a 12-a, acum 3 ani când am făcut paşaportul şi anul ăsta în ianuarie. Azi l-am ras din nou. Dar, spre surprinderea multora (inclusiv a mea), mi-am lăsat mustaţă :mrgreen: Chiar eram curios să văd cum îmi mai stă.

Mustaţa nu e una obişnuită. E mai mult în Bâzu style (pour le conosuer), dar puţin mai scurtă. Am ajuns pe la 10 seara acasă la servici, rupt de oboseală, somn si puţin cam pilit. Poza nu o pun azi (am o lene teribilă la ora asta). Vreau să vă las puţin imaginaţia la lucru. Mâine vreau să văd care şi-a închipuit că pot fi aşa funny cu mustaţă (eu, mam’mea şi soră-mea am râs cu lacrimi de noul meu look).

Noapce bună drajii mei.

PS: A observat careva asemănarea dintre Coolio – c u when u get there şi Pachelbel – Canon ? (eventual mâine seară linkuri pt leneşi)

2 gânduri despre &8222;New look. Mustache only…&8221;

  1. Sandra zice:

    :)) as vrea sa te vad gen Bazu`…adik de 100 de ori mai multe kile ca acu` sa ai 😛 :))))))))plus the mustache,of course :))

Dă-ţi şi tu cu părerea

