As bad as it gets


Joi dimineaţă, delir. Nu eram încă pe deplin convins că i-am dat mumu la „il luce”. Aveam senzaţia aia tâmpită în care nu ştii dacă ai visat sau chiar s-a întâmplat. Merg în bucătărie şi aprind tv-ul. „Deci n-am visat! Chiar i-am futut pe gupiţi 😈 ” îmi zic şi desfac o bere (da, da! La ora aia! :mrgreen: ). Dau pe toate posturile, văd mulţi „experţi d’ai fotbalului” cum deplângeau soarta lui luce ăl’ bătrân. Eram în culmea fericirii 😈 Şi când totul mergea strună, apare soră-mea de la servici. Nu se simţea deloc bine. (pt cei care nu ştiu, soră-mea e gravidă. O să am o nepoţică 8) ). Mă roagă să o duc la spital. Întrebarea mea logică şi de bun simţ mi-a ţâşnit, fără să vreau, pe gură:

„Da’ Robi(cumnatu-miu, văru-miu e Roby) de ce nu te duce?” ştiind că e acasă şi e liber

„Doarme” a fost răspunsul. Era ora două după-masa. Vă imaginaţi că reacţia mea a fost 😯 Cum pula mea să-i spui la nevastă-ta: „Dorm. Zi la frate-tu să te ducă!” ❓

„Ocapa. Te duc.”

„Numa’ trebuie să iau trimitere de la doctoriţă…” îmi zice.

Şi…trimitere s-a făcut. Acum fac o ( mai mare. Doctoriţa asta de familie, are un miserupism în ea, fantastic. Aş bate-o din 5 în 5 minute, just for the fun of it 👿 . S-a dus tată-miu la ea să-i prescrie nişte medicamente şi s-a uitat la el cam cum vă uitaţi voi pe geam… 😡 I-a dat nişte medicamente care se băteau cap in cap. 3 zile, tată-miu nu o putut să mânce nimic şi a vomitat toată apa pe care a băut-o. Şi se simţea din ce în ce mai rău! Norocul lui că m-am pus cu mam’mea să citim prospectele medicamentelor. Altfel… 🙄 Aici se încheie ). Ei bine, stimata doctoriţă, n-a avut bunăvoinţa să vină joi la lucru. Şi nici vineri. Du-te la spital dacă poţi… 👿

Pe seară, mi se confirmă absenţa unei persoane, din plănuita excursie montană în 2. 😡 Nu-i nimic. Merg singur. Îmi pun planul pt ziua de vineri la punct şi plec la culcare.

Vineri, dis de dimineaţă, merg în Tm pe la garsonieră. Chiriaşul meu nu a mai dat nici un semn de viaţă de prin 22 iulie. Trebuia să ne vedem prin 30 ca să încheiem colaborarea. De prin 28 şi-a stins telefonul si dus a fost. Am mers mai târziu pe la garsonieră pt că eram oarecum speriat de ce voi găsi acolo. Ştiam eu ce ştiam: 258 lei restanţă la întreţinere, 200 lei restanţă la upc, 80 lei la enel. Dar astea nu m-au deranjat aşa mult ca următoarea constatare: Tipul mi-a umplut garsoniera cu purici!!! 😡 👿 Nu ştiu cum pizda mă-sii o reuşit, dar a făcut-o. 😐 Dintr-o dată, ziua mea s-a înnorat complet. Du-te Şimone la magazin, ia 5 tuburi de spray pt insecte şi dă-i şi „parfumează” toată garsoniera. Colţişor cu colţişor. Numai în saltelele de la pat am golit un tub.  Dacă-l voi mai întâlni vreodată… 😈 👿 Fără nici cea mai mică remuşcare, o să-l calc în picioare 👿 . Am închis bine totul în urma mea şi tule-o la sat (arad) după bani. Drumul ăsta e un coşmar. Mereu prinzi un tractor, o combină, un Romică (rabele de la Roman) sau un tir care să meargă cu 40 km/h şi să facă o coadă de kilometri în spatele său. Ei bine, eu vineri am prins şi tractor şi Romică şi tir. Tractorul l-am depăşit undeva înainte de Orţişoara, pe Romică undeva înainte de Vinga şi tir-ul…În spatele tir-ului am stat din Vinga şi până în Şagu. Sincer să fiu şi tractorul mergea mai tare decât tirul ăsta. În Şagu, prind o porţiune unde pot să-l iau pe tir. Mă bag şi talpă! Din faţă, ca din pământ, apare un tablagiu şi îmi face semn să trag pe dreapta. ‘tu-ţi Dumnezeii mă-tii!!! 😡 Nici un gupiţ din cei care veneau din faţă, nu m-a avertizat că-i radarul în satu’ ăla 😦 Ce-am făcut eu?

„Aţi efectuat o depăşire călcând linia continuă şi o trecere de pietoni, având viteza de 76 de km/h în localitate. Ca urmare permisul vă va fi suspendat pt 30 de zile şi veti plăti o amendă de 120 lei, adică jumătate din minimul de 240 de lei, dacă achitaţi în 2 zile lucrătoare. Aveţi ceva de adăugat?”

„DA!!!”

„Ce anume?” întreabă mirat tablagiul.

„Vreau autostrăzi în ţara asta de căcat!!!”

„Vreti să trec această menţiune?”

„Evident!”

Notează şi mă întreabă: „Alte menţiuni?”

„Da. Mi-aţi futut week-end-ul la munte.”

„O trec şi pe asta?” întreabă pe un ton politicos gaborul.

„Nu. Asta era doar pt dumnata.” Am luat restul actelor de la el din mână, împreună cu dovada de 15 zile şi am plecat bombănind şi înjurând de toţi sfinţii, serafimii si arhanghelii posibili, pe alocuri chiar şi sfânta treime.

Ajung până la urmă pe şantier (undeva în spate la uta). Inginerul nu era pe acolo. Fierbeau dracii în mine deja. Sună telefonul după o jumătate de oră. Era tată-miu. „În două ore să fi la Kiszombor să ne iei!” şi închide. Scurt că e pe roaming. Nah, bagăţi pula în ei bani, du-te la Biled şi ia-ţi paşaportul (buletinul mi expirat din 31) şi du-te la Kiszombor. Şi să ajungi în 2 ore!!! Dacă nu aveam buletinul expirat, era simplu. În 5 minute ieşeam din arad şi direcţia Nădlac-Kiszombor. În 40 de minute cel mult, eram acolo. Aşa…cum să vă explic…

http://img216.imageshack.us/i/drumjpg.png/

În loc să merg pe drumul albastru, am mers pe drumul verde 😡 Evident, a trebuit să trec tot aradul, plus Timişoara-arad (aglomeraţie cât cuprinde)

De la Kiszombor am venit acasă. Era ora 8 jumate seara, eram nemâncat, rupt de oboseală, puţeam a spray de muşte, fără permis, cu amendă de plătit. Evident, din banii cu care vroiam să merg la munte.

Singura veste bună din toată ziua aia de căcat a fost tragerea la sorţi pt UCL. Jucăm cu Stuttgart, evitând O. Lyon şi Arsenal. Avem cam 30 % şanse de calificare. Cam aceleaşi care le-am avut si cu Şaktar. Am aceleaşi aşteptări. Să se dăruiască total jucătorii şi eu sunt mulţumit, indiferent de rezultatul dublei manşe.

Un gând despre &8222;As bad as it gets&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

