Trec anii, îmbătrânesc golanii…


Aproape toată lumea m-a sunat să mă felicite ieri. Deşi ziua mea e azi, nu m-am putut supăra. E bine totuşi că şi-au amintit de mine 😀 . Primul a fost Coţo. La ora 00:03, iar de dimineaţă au urmat ceilalţi. Per total, cam 40 de persoane m-au felicitat ieri. Mi-a trimis şi Feli mesaj. A zis că ştia că abia azi e ziua mea dar in dimineaţa asta a plecat la munte şi probabil nu ar fi avut semnal. Fină-mea/vară-mea mi-a făcut cadou un Tweety mare :)) A fost oarecum ciudat să fiu felicitat în avans, să primesc cadouri în avans…

Prima persoană care mi-a urat „La mulţi ani” astăzi a fost Diana. M-a sunat la 00:05 azinoapte. Dormeam aşa bine… :mrgreen: Îmi încărcam bateriile pt azi 😀 Au urmat Roby (văru’), mami, tati, Dado, sor-mea m-o căutat pe acasă să mă pupe dar eram plecat hai-hui; şi lista continuă cu alte câteva zeci de persoane (degeaba v-i înşir aici).

Eniuei, fac 25 de ani. Încep să încărunţesc, încep să mă urâţesc (de parcă n-aş fi deja urât). Cu alte cuvinte, am mai îmbătrânit cu un an…La mulţi ani mie! Să fiu forever young and healthy, şi să mă „iubeşte” femeile în continuare. Asta-i tot ce-mi doresc. Am plecat să dau de băut şi să-mi înec amarul îmbătrânirii. V-am tucat pe toţi şi ne mai auzim 🙂

3 gânduri despre &8222;Trec anii, îmbătrânesc golanii…&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

