Bau-hau


În ultima vreme nu prea am postat. Îmi cer scuze pt asta. Chiar nu am avut timp. Nu duc lipsă de evenimente speciale în viaţă. Am fost de 2 ori la ştrand cu Găbiţă, Cristi, Alex, Niki, mam’mea, bunică-mea. Între astea 2 zile am stat şi cu Dragoş la două pahare de vorbă, am fost să văd meciul cu lumea, plimbări aiurea cu maşina…etc.

Deci postul de azi e rezervat primei mele mari iubiri: Poli Timişoara. Probabil cu toţii ştiţi rezultatul meciului de ieri. Am scos un 2-2 în deplasare la deţinătoarea ultimei ediţii a Cupei UEFA!!! Sincer, speram să-i batem crunt, să facă ţiganu’ de lucescu ăl mare infarct a doua oară şi să crape 😀 Vroiam prea multe? Dar e foarte bun şi 2-2. Măcar menţinem şansa aia mică la calificare.  Am trăit meciul la intensitate maximă. Dacă nu mă credeţi, să vă holbaţi la unghiile mele când mă zăriţi cu prima ocazie :mrgreen: Dar parcă îmi pare rău că nu am câştigat. Am condus şi cu 1-0 şi cu 2-1. Dacă am fi fost noi cei care am fi revenit in joc de fiecare dată, sunt convins că eram foarte fericit. Dar aşa…am o senzaţie din aia tâmpită că am uitat ceva acasă, că îmi lipseşte ceva, că ceva e incomplet… 😦 Abia aştept returul de marţi. Cât de ampulea o să fie că nu pot merge la locul meu în peluză… 😥 ‘tu-vă morţii în gură de gabori (pe ăştia îi urăsc de când mă ştiu şi o să-i spurc toată viaţa). Bag poola’n tot. O să mă sui pe blocul ăla mare din spatele peluzei nord şi tot o să văd meciul. Sau pe judeţean…Nu mai am răbdare…Până marţi, avem totuşi un meci sâmbătă în campionat cu Bistriţa. Prevăd un 1-0 chinuit, cu un gol în ultimele 10 minute. Până una alta, Forza Viola!

V-am pupat că am şi altă treabă’n seara asta.

Dă-ţi şi tu cu părerea

