Din păcate…


…nu pot merge la Doneţc. Am vrut, am încercat să fac rost de bani pt avion dar nu se poate. Colac peste pupăză mai e şi interdicţia de 1 an la mijloc. Ca să nu mai zic de ziua mea de naştere, care e tot p’atunci şi tre să dau de băut…Anul ăsta va fi unul de coşmar pt mine. Să nu pot să merg la meciuri? 😕 E de neînchipuit! Cum plm să stai în casă şi să te uiţi la meci la tv?! Cum plm să hotărască nişte desculţi cu 2 clase, cine are voie pe stadion şi cine nu? Ce pula mea de lege tâmpită mai e şi asta?? Şi când mă gândesc la deplasările din primele etape…Mai mare dragul de a te plimba cu trenul pt a-ţi susţine favoriţii, pt a-i conduce spre victorii… Deşi nu-mi fac mari speranţe în privinţa meciului din Ucraina, vreau să văd dorinţa de a câştiga în rândul jucătorilor. Să-i văd că dau ce au mai bun din ei. Sunt cam restanţi la acest capitol… Om avea noi ceva şanse de calificare dar nu prea le văd posibile. Oricât ar fi lucescu de gunoi, omul ştie meserie. Plus că are de partea sa şi valoarea lotului său, net superioară faţă de a lui Poli. Din punctul meu de vedere, avem nevoie de mult noroc şi multă concentrare pe faza defensivă pt a trece de Şahtior. Îi au pe brazilienii ăia…deja’l văd pe Alexa zăpăcit de ei. Îmi doresc un miracol, dar nu-l văd posibil. Sper din tot sufletul să mă înşel şi după meciul retur să fiu în 4 labe, mort de beat şi beat de fericire. Sincer să fiu, nici nu prea mai am răbdare. Simt că tâmpesc aşteptând noul sezon 😐 Mai sunt totuşi 4 zile. Sper să-mi reziste unghiile :mrgreen:

Dă-ţi şi tu cu părerea

