Mda. Dobitocul tot dobitoc…


Ieri de dimineaţă, apare pe şantier un tinerel. Merge până la Cristi (şeful de şantier), discută cam vreo 5 minute şi se aude dintr-o dată din gura lui Cristi: „Nu mai faceţi nimic! Stop cadru!” Ce drac să facem, că numa ce ajunsesem pe şantier?! După alte 10 minute apare Cristi şi spune: „Băieti, beneficiarul vrea să ridicăm primul nivel cu 75 de ţanti mai sus”. Să-mi pice faţa. Grinzile deja cofrate in proporţie de 95%, eşafodajul montat în proporţie de 80%… Urma totul jos. Să mă ia dracu’ dacă mai aveam chef de ceva. Am stat cocoţat la 4 m ampulea ultimele zile. Dar nu ne puteam apuca de decofrat până nu ne era plătit ce am muncit şi nici până nu erau făcute modificările la proiect. Am făcut inventarul la tot ce era pe şantier (de plictiseală) am mâncat şi dup’aia stăteam toţi ca graurii la umbră. pe la 3 jumate, îl sun pe George să vină după mine şi la 4 şi un pic eram acasă. Învârtindu-mă prin curte şi grădină (căutându-l pe Pingilică să-i fac poză), am intrat în garaj şi m-am pus să mai adun puţin sculele ce erau împrăştiate.  În garaj am un dulap vechi de bucătărie în care ţin burghie, filiere, taroade, şurubelniţe, etc. Pe un raft, de prin luna aprilie, o cloşcă albă s-a decis să clocească. Doar că nu avea nici un ou prin preajmă. A găsit săraca un ştecher de la un întrerupător vechi de nokia şi l-a tras cu ciocul sub ea. Al naibii ştecher, deşi clocit timp de 3 luni, nu a vrut să cojească şi să scoată pui :)) Dar nici cloţa nu-i mai proastă. Nu se lasă până nu vede că iese ceva de sub ea :))  Mă mai învârt puţin prin curte şi apare sor’mea cu Găbiţă (cei ce nu-l cunoaşteţi, mâine veţi primi toate detaliile) şi am mai stat puţin cu ei de vorbă. Pe seară, cu o plictiseală de zile mari în mine, m-am pus să mai răsfoiesc o carte (da, Asasinul stă la nr 21). După câteva râsete, puţină intrigă şi multă oboseală am decis să „închid obloanele”.

PS: căutaţi dobitocul

PS2: bag pula’n categoria 1 care ţi-o pune automat wordpressu’

Dă-ţi şi tu cu părerea

