Debusolat


Mă plimbam acuma seara cu buburuza. Nu prea aveam chef de nimic, dar nici să stau într-un loc. Sunt eu puţin mai ciudat de felul meu. Şi cum mergeam aşa cu a doua la relanti, opresc la o trecere de pietoni (în Bălcescu) şi acord prioritate la o băbuţă. Din partea cealaltă, apare pe trecere una…Dumnezeule mare!!! Nu mi’s genu’ ăla de ţăran care să se entuziasmeze când vede o femeie care arată bine, dar asta… era PERICOL. Îmi venea să fac ceva în genu:

Îmi ploua în gură. Defapt aveam cascada Victoria în gură… Ca în filme, imaginea a început să meargă cu încetinitorul. Am luat telefonul (o cărămidă, nokia9300)  şi am început să-mi dau peste cap cu el. Când am dat să plec, nu mai găseam vitezele. Am vrut să plec cu a 4-a de pe loc 😕 Mi-e ciudă că nu am o poză cu făptura aia… 😦 O combinaţie între Kate Beckinsale, Megan Fox şi Jessica Alba. Tot drumul spre casă l-am făcut din instinct. Mintea mea era blocată pe imaginea aia…Atât de mult timp am avut imaginea aia în cap, încât nu ştiu dacă a fost real sau mi-am închipuit-o. Merg să beau nişte beri să-mi revin că nu se mai poate. Caut şofer pt deseară că am chef de băut. Se oferă cineva? 😀

Un gând despre &8222;Debusolat&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

