Vise şi speranţe


La 12 noaptea începe turneul ăla de poker. Azi numai la el mi-a stat gândul. Poate de aia mi-am dat cu ciocanul peste gioale şi ghioambe de vreo 10 ori 😀 M-am tot gândit, ce o să fac cu banii de câştig turneul. Nu’s mulţi (1800$) dar e ceva acolo. Singurul lucru care mi-a trecut prin cap e o excursie la căpşunarii mei preferaţi în Spania. Să-i văd pe Alin şi pe Giuli (verişorii mei).

Doamne cât poate să-mi fie dor de ei. Giuli e din ce în ce mai rea (are 2 ani jumate), Alin(sau Tronco) a început să facă tablouri…

Că tot mi-am amintit de Giuli. Acum o lună îl sun pe Unchiu’miu să văd ce mai face. După ce am schimbat vreo câteva cuvinte, o aud pe Giuli cum îi zice: Dă vorbesc io! Dăăăă!!! Îi dă Kempes (poreclă) telefonul şi o aud pe Giuli cum zice sec: „Ce pula mea faci?” :))  Mi-a picat faţa. Pt prima dată în viaţă am rămas fără replică pt mai mult de 1 minut :)) Ce puteam să-i răspund? Voi ce aţi fi răspuns în locul meu? 😕

Un gând despre &8222;Vise şi speranţe&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

