Mister elucidat


Un 2 în 1:

Ieri.

Dormeam aşa bine…aud bătăi în geam. Era Fausy. Ăsta n-avea somn şi o venit să mă trezească pe mine. După ce l-am urecheat puţin, am băut cafeaua pe fugă si am plecat la muncă. Ajuns acolo, îmi încep dimineaţa cu o cafea. După vreo oră apare şi Bela (patronu’ firmei de construcţii) p’acolo. Eu eram cocoţat pe o schelă şi aud „Lily was here” dintr-un telefon. Am întors capul instantaneu de parcă eram electrocutat. Asta e soneria mea de pe telefonul pierdut. Când mă uit, Bela cu telefonul meu în mână. Negru am văzut în faţa ochilor. Am luat o decizie pe loc. În data de 15 (când iau salarul), mă duc la maşina lui şi îi dezumflu roţile de la maşină după care îi tai toate cauciucurile (dacă le las umflate când bag cuţitul, se aude explozia). Păi futu-l în gură de nemernic! După ce că suntem neamuri (prin alianţă, ne-am futut mai degrabă), vezi cât oftez după sim, auzi când le zic la toţi că pot să păstreze telefonul dar să-mi înapoieze sim-ul, auzi când le zic la toţi ţăranii ăia de pe şantier că: „De v-i jenă să-mi daţi mie cartela înapoi, daţi-o lui Bela şi mi-o dă el fără să-mi zică de la cine a primit-o”, tu gunoi stradal şi împuţit nu îmi dai cartela înapoi? ‘tuţi neamu’ mă-tii şi trăznite-ar Pătru în fiecare zi just for the fun of it! Nedorind să-l fac de cacao de faţă cu restul lumii (deşi o merita), am zis că vb cu el între 4 ochi pe tema asta. Pân’ să cobor eu de pe schelă, Bela al meu dus o fost. N-a mai apărut ieri deloc.

Ajung pe seară acasă, mănânc, scriu puţin pe blog şi dau drumul la tv. De-a dreptul scârbos ce-am văzut la tv. Nu poate un om să fie înmormântat fără camere tv, elicoptere, urmăriri de cortegii funerare…Am ajuns să urăsc televizorul. Am observat că doar noi şi americanii am dat 24 din 24 live cu înmormântarea lui Maicăl. Pe ăia îi înţeleg. Din 300 de mil de locuitori, 270 îs imbecili, inculţi, ignoranţi. Noi ce scuză avem? După care mi-am amintit că mai mult de 90% din populaţia acestei ţări (doamne cât o urăsc! Nu ţara in sine ci locuitorii ei) e compusă din piţipoance, cocalari, fiţoşi, pupincurişti, analfabeţi moderni (pe cei după tiparele clasice îi înţeleg. Nu s-a făcut dom’le şcoală pe vremea lor), gupiţi, labe triste, homosexuali, pedofili, dezaxaţi, etc. Sting tv-ul şi mă loveşte un dor nebun de carte. Arunc puţin privirea prin bibliotecă şi scot „Corsarul” de Joseph Conrad. După doar 3 pagini am căzut la datorie. 😦 Oboseala acumulată în ultimele zile, a reuşit să mă răpună. Promit ca în seara asta să citesc mai mult. E posibil şi un scurt comentariu literar (aşa de 3 rânduri) după ce o voi termina 😀 .

Azi.

M-am trezit pe la 8 cu un miserupism de zile mari în mine. N-aveam chef de nimic. După 15 minute, mă hotărăsc să merg totuşi la muncă. Dar, după ultimele evenimente, am decis să muncesc a pagubă 😀 . Pt cei ce nu ştiu cum vine aia: Un cui se bate în câteva secunde, eu îl bat în 5 minute. O docă se fixează în vreo 30 de secunde, eu în 10 minute. :> La 12, toţi au mers la masă, eu mi-am luat maşina si am mers la plimbare prin oraş. La 1 toţi s-au reapucat de muncă, eu eram la coadă la pleşkaviţa.  La două, când toţi erau transpiraţi, eu îmi fac apariţia pe şantier. La 5 jumate se înnorează. Toţi aşteaptă să vină ploaia să poată pleca acasă, eu plec 😀 .

Ajung acasă. Duş rapid, mâncat ceva, dau o fugă pân’ la bunică-mea (o iubesc mai mult ca pe mama) la Şandra şi mă întorc. Tată-miu are gripă. Nu e porcină că încă nu i-a crescut râtul :)) Îi fac un ceai, îi dau pastilele şi mă pun la comp. Vă scriu vouă, mai modific câte ceva pe soccerproject, mai caut ceva turnee de poker (e unu’ mâine pe full tilt de 20.000$ la care m-am înscris), sting compu’ şi continui cartea.

Concluziile acestui 2 în 1:

-fraţilor, caut loc de muncă. Anunţaţi-mă de ştiţi ceva!

-ce n’a reuşit senzaţionescu în 400 de episoade (s-o găsească pe Elodia) am reuşit eu în 4 zile cu telefonul meu buclucaş. Nici Scooby Doo nu-i mai operativ ca mine. Tre să mă fac detectiv privat :))

Dă-ţi şi tu cu părerea

