Aşteptaţi!


Ieri am avut o zi numai de aşteptat. Am început de dimineaţă când a trebuit să-l aştept pe Fausy (Foozi se citeşte sau ceva de genu’) să mergem la muncă. Am aşteptam cam 20 de minute. Am ajuns pe şantier, am aşteptat jumătate de oră să treacă ploaia.

La 12 am dat o fugă la vodafone să-mi iau sim-ul cu nr. meu. Am luat din ‘otomat numărul 306. Scria frumos pe bileţel: „mai sunt 0 persoane in faţa dumneavoastră”. Îmi zic in sinea mea: „Ce bulan pe capul meu, în 5 minute am plecat de aici”. Merg la primu’ papiţoi care’l văd cu cămaşă roşi şi îl întreb:”Nu te supăra, pt schimbare de sim trebuie să merg undeva anume sau aştept la oricare dintre voi?” „Puteţi aştepta la orice birou” a venit răspunsul. Şi aştept…5 minute, 10 minute, 30 de minute…la birouri cereau numere numai cu 5xx sau 9xx. Nici un 3xx. După 1 oră şi 20 de minute!!!, apare şi numărul meu  la acel papiţoi. Eu deja făceam spume la gură de la atâta aşteptat. Merg la el, mă aşez pe scaun, îi spun ce-mi trebuie. Deschide tipu un sertar şi-mi zice: „Ah, nu mai avem sim-uri universale, încercaţi lângă operă”. În acea clipă 99,99% din mine a vrut să-i fută una la papiţoi, să doarmă o săptămână. Nu ştiu cum dracu’ m-am controlat să nu-l lovesc şi sincer să fiu, regret că nu l-am lovit. ‘tui crucea mamii lui de nesimţit!!! Nu putea să-mi zică dracu din prima că nu mai au sim-uri??? Pt ce plm am aşteptat 80 de minute???

Merg lângă operă, acolo mai aştept 30 de minute, îmi iau sim-ul şi plec înapoi pe şantier. Nici bine nu m-am schimbat că pică unu’ de sus de pe o grindă (a picat un pop ce ţinea cofrajul grindei). Ia-l pe om şi du-l la spital. Am ajuns pe la 3 jumate, la urgenţe la judeţean. Acolo, aşteptati vă rog. Şi am aşteptat. pe la 4 jumate am rămas fără ţigări…la 5 jumate iese omul afară de şi-mi zice: „Mi-au făcut radiografie la bazin şi n-am nimic. Mai trebuie să-mi facă la coloană şi termină. Cam în 20 de minute ies.” Şi a ieşit Valer al meu, pe la 8 jumate seara. Nefumat de 4 ore, cu o foame de monstru marin în mine, buzele crăpate de la deshidratare…Am mai făcut o oră până am ajuns acasă. Când să mă pun să mânc, sună tată-miu. „Hai după mine la Carrefour la Arad că mi-a explodat turbosuflanta.” Am plecat bombănind…Am ajuns acasă la 1 noaptea, nu tu mâncat, nu tu duş, cu nişte draci în mine…mă pun pe pat să dorm, sună telefonul lu’ tată-miu de firmă( L-am luat pt deşteptător cu mine)  Era patronul, să-l întrebe dacă o ajuns acasă. şi uite aşa mi-o mai sărit somnul pt o oră. Pe la 2:20 am văzut ultima dată ceasul. Dimineaţă la 7, up and away…Ziua de azi…în următorul post (care va fi probabil mâine)! V-am ţucat că mă caută Sandman :* 😀

3 gânduri despre &8222;Aşteptaţi!&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

