Etimologia poreclelor mele


Când eram mai tânăruc (pe la vreo 2-3 ani), aveam o vecină şi foarte bună prietenă pe nume Adina. Spre ruşinea mea, nu am mai văzut-o de vreo 6 ani, deşi stă la cam vreo 8 km de mine. Nu putea să-mi spună Mirciulică şi îmi zicea Miştotică. Ţin minte şi acuma când ieşea pe geamul de la bucătărie, mă vedea că vin la ea şi striga: „Mami, mami, vine Miştotică!” Parcă anunţa un tsunami 😆 .
În aceeaşi perioadă, văru-miu Roby, îmi spunea Muciulică. El era mult mai funny în exprimare deoarece îl ajuta şi mima. Avea o faţă de copil inocent, cu nişte ochelari mari din vârful frunţii şi până la nivelul gurii şi o voce puţin mai groasă, mai matură. Ţin minte că îmi era ciudă pe el că era mai frumos ca mine 😆 . Noroc cu maturizarea. I-a crescut un bârnău…au loc trei turturici pe el 😆 . Am rămas eu singurul frumos din familie 😆 .

A treia poreclă care am primit-o, a fost de la un prieten de familie. Eu aveam vreo 3 ani, el vreo 40. Eram pe la el pe acasă şi intrigat fiind de chelia lui, l-am întrebat din senin: ‘Nea Baicane, da’ de ce ai păr aşa mare în barbă ( omul are o barbă stufoasă) şi nu ai deloc pe cap? Fiind încuiat de o asemenea întrebare, tot ce a mai putut spune a fost: „E-he-he Mirculică…”
În rest nu prea am avut porecle. Astea 3 mi-au rămas oarecum în suflet: Mirculică, Miştotică, Muciulică…

3 gânduri despre &8222;Etimologia poreclelor mele&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

