Telefonul buclucaş


Acum vreo 3 zile mi-am pierdut telefonul la servici. Am observat destul de repede că l-am pierdut şi mi-am rugat colegii (care’s pita lui Dumnezeu dealtfel) să-mi înapoieze sim-ul. Telefonul l-am pierdut, l-au găsit, pot să-l păstreze, nu mă deranjează. Dar să-mi înapoieze cartela. Aveam o mulţime de nr. de telefon importante în ea (unele nu le voi recupera niciodată :(( ). Aceste 3 zile au fost un blestem şi o binecuvântare totodată pt mine. E incredibil cât de mult se poate ataşa un om de telefonul său. Nu am acelaşi echilibru fără telefon. Mereu bag mâna în buzunar după el să sun pe X sau Y, mereu bag mâna în buzunar să mă uit la ceas… Trebuia să mă întâlnesc cu chiriaşul să iau banii pe chirie. Dă de el, dacă ai cum fără telefon…Abia aştept ziua de luni. Merg la vodafone să-mi ridic cartela cu acelaşi număr. Nu mai am răbdare.

Dă-ţi şi tu cu părerea

