Beer


Azi nu m-am dus la servici. Deşi e sâmbătă şi e o zi scurtă (aşa’s construcţiile) pur şi simplu nu am vrut să merg. Pe la 5 jumate, mi-au venit colindătorii. Cum care colindători? La mine în „familie” e o datină nescrisă. Dacă vine unu’ beat căntând la poartă (colindător), îi deschizi uşa şi bei cu el până pleacă. Pe la 5 jumate (ştiu ora că mergea tv-ul pe realitatea) aud claxoane în faţa casei. Se crăpa de lumină şi văd un A4 parcat în spatele buburuzei mele (ploua torenţial când am ajuns acasă şi nu am mai băgat maşina în curte sau în garaj). Era Tibi. Tibi e omul cu care am făcut muuuuulte prostii la viaţa mea. De la băute prin sate uitate de Dumnezeu, la mâncat găini fripte cu bricheta la colţ de stradă (la sat). După 5 minute de claxonat întruna, aud cântându-se în faţa verandei, „Puşca şi cureaua lată”. Era clar. Tibi al meu, era praf. Deşi cu o zi înainte am stat pe şantier de la 8 ante meridian la 11:40 post meridian, nu puteam să rezist chemării la o bere. Nu era singur, ci însoţit de cei 2 cumnaţi ai lui (yes ladies, he’s taken). Deşi nu mai aveam gram de alcool în casă, mă duc să-mi primesc goştile cum se cuvine. Spre surprinderea mea, băieţii au venit pregătiţi de parcă mâine ar fi fost armaghedonul 😀 . După vreo câteva beri şi o sticlă de stalinskaya (sau cum mă-sa se scrie) băute cu mine (nu ştiu ce a băut înainte) s-a dus la camera alor mei, s-a oprit lângă uşă şi a început să vocifereze (şi citez): ‘Nea Mircea (ăsta fiind tată-miu), Tibi te iubeşte cum îl iubesc femeile pe Maicăl! ‘Nea Mircea, Tibi o venit cu colinda la tine! Curios sau nu, astăzi, tată-miu zicea că nu a auzit nimic. După multe depănări de amintiri, poveşti din criptă şi alte ciudăţenii de genu’, goştile mele pleacă pe la 7 şi mă lasă cu o poftă de băut…Nu mi’s genu’ de musculiţă alcoolista daily, dar Tibi mi-a deschis apetitul…Pe la 9 aveam deja băute vreo 9 beri. La ora 2 p.m. aveam vreo 17…acuma am vreo…nu mai ştiu. E grea matematica la ora asta…Ce ţin minte, e că pe la vreo 4 l-am sunat pe Tibi. Săracul copil, nici măcar nu ţinea minte că a fost pe la mine :)) Ce să-l mai chem la băute şi în seara asta…?!
În viaţă, trebuie să mai faci si ce vor alţii, nu numai ceea ce vrei tu. Cam asta e concluzia zilei. Mai trist e că alţii nu au făcut ce am vrut eu, odată intrat în viteză…Dar, e şi mâine o zi. Cum zicea un mare caracter cândva: „Zâmbeşte, mâine va fi mai rau!”

3 gânduri despre &8222;Beer&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

