Lipsa timpului


Mai apuc si eu să mai scriu câte ceva. În ultimele zile am fost puţin cam ocupat cu munca, vizitele neamurilor, ieşirile la bere, etc. Am aşteptat un turneu de poker pe JBET cam o lună întreagă. Am câştigat un freeroll la care premiul, era un loc la acest turneu. Cam 200 de participanţi şi premiul de 10.000 $. Toate bune şi frumoase până când, azi primesc „magnifica” veste. Turneul începe de la ora 16. Să-mi pice faţa. Ştiam de la bun început că turneul e în miez de noapte. Să dau din colţ în bară să ajung acasă mai devreme. Dacă eram cu maşina la servici, îmi băgam pul@’n tot, îmi fwteam un ciocan peste picior şi declaram ziua încheiată. După vreo 7 telefoane, nu mi-am rezolvat de un transport către casă. Am rămas doar cu resemnarea pe ziua de azi. E semi-futută. Să sperăm că seara va aduce lucruri mai plăcute…

Dă-ţi şi tu cu părerea

