Să începem



Sunt puţine lucruri pe lumea asta care îmi plac. Femeile si fotbalul fac parte din această categorie. M-am tot gândit cum naiba să le combin… Am ajuns la o concluzie: nu se poate. Cel puţin nu simultan. O să încep cu fotbalul.
Sunt un suporter al echipei Politehnica Timişoara. Mai „cetăţean” de felul meu, în sensul că fac deplasări atunci când pot şi nu de fiecare dată, lipsa banilor fiind un argument solid. Din păcate, nu m-a ouat raţa într-o familie cu bani, aşa că lipsa banilor, la mine e o problemă zilnică. Să revenim totuşi la fotbal. De bine, de rău a mai trecut un sezon. Multe vise(refuz noua variantă, visuri) şi speranţe distruse într-o săptămână. Mereu îmi zic: las’ că la anu’… Şi mereu aceeaşi poveste. Am momente în care mă întreb de ce îmi mai pun speranţe?, de ce sper?, dar bag o bere si îmi trece repede starea de confuzie. Dar dacă stau să mă gândesc bine, există totuşi şi motive de satisfacţie. De fapt semi-satisfacţie. O deplasare reuşită la Partizan. Ziceau grobarii că doar Delije şi noi am fost în număr aşa mare pe stadionul lor in ultimii 10 ani (de ex: lazialii au fost vreo 10), am bătut pe Dinamo (scârbos nume) după ţ-şpe ani, un loc 2 la final de sezon cu participare în preliminariile CL, o bătălie câştigată împotriva frf-ului (+ fifa), o nouă finală de cupă, coregrafii reuşite. Şi totuşi am un nod în gât…Dar nu’i nimic, la anu’…

Dă-ţi şi tu cu părerea

